Referere til dette bildet andre steder på foto.no: klipp og lim følgende tekst (ta med klammeparentesene): {bilde_241494} Det vil da bli automagisk laget en link til bildet fra teksten din.
Jeg liker lyset, bevegelsen, linjene og komposisjonen.
Veldig bra!
mvh Aud
Dag T.
Jepp! Bra timing!
Chr. G.
Her oppfylles de fleste ''kravene'' så det monner; komposisjon, lys, linjer, dybde, dynamikk og interessepunkt. Ypperlig!
Julie E.
SUPERT!
mvh Julie
Kjartan T.
Skryt, skryt, skryt...
Og det fortjener du for dette. Ikke bare for at bildet selvfølgelig er godt løst, men også fordi dette er et av de bildene som virkelig får meg til å stoppe opp for å tenke på budskapet i de underliggende lag.
Etter å ha fabulert litt kommer jeg til at det i hvertfall kan symbolisere selve Tsjekkia på vei inn i lyset fra den hypervestelige lykken (nesten så det strømmer ut fra hiphop graffittien der bak). Glad og fornøyd hopper de inn i det forlokkende , men snart truer skyggen mørkere enn noen gang. Dypt Arne Strømme, men kanskje er det bare jeg som er på bærtur...
Morsomt må det likevel være å ta bilder som setter i gang slike tanker hos folk. Det er da foto nærmer seg kunst.
Inger-Lise S.
Meget bra! Effekten ble topp. Dyktig tatt :-)
Viktige ord fra Kjartan Trana!
(Nå er det ikke laget slik at alle kan ta slike bilder da ;-)
Inger-Lise
Per Harald O.
Spenstig diagonalkomp fra byjungelen!
Avsluttet .
Sannelig er du jo gatefotograf også! Det er noe herlig spontant, lystig og lett over dette bildet. Fin geometri og et velplassert spill mellom lys og skygger.
John-Tore G.
Så supert å se dine talenter utvikle seg videre. Fabelaktige linjer og skygger her.
Bare og nyte!
MVh John-Tore
Ivar B.
Man kan selvfølgelig gjøre seg mange tanker rundt bildet, og Kjartan har fine tanker her. Selv synes jeg kontrasten mellom det lekne og lette mot skyggene og det tyngre er fasinerende. Linjene og flatebruken er jo utrolig bra og inspirerende. Mvh Ivar.
Marit E.
Supert!
Akkurat nå så setter ikke bildet igang noen dype tanker, mulig det er ørlite for tidleg på morran. Likte det uansett, jeg. Linjer, lyset, skyggen og ikke minst graffitien. Den var bare der den akkurat skulle være!
Marit
Odd Tore S.
Her kan man forville seg inn i en mengde tanker om symbolikken som kan ligge i bildet:
- et ganske hardt og sterilt miljø
- krysse grenselinjer
- fra mørke til lys og kanskje inn i mørkere mørke
- springe mer enn å gå
- symbolsk tagging i bakgrunnen
Informasjonen om at dette er fra Tsjekkia setter det hele i en strammere sammenheng.
Dyktig og bevisst gjort. Er det overtydelig? Ikke langt fra i alle fall, slik jeg ser det.
Men det kan jo være at det mest er tenkt som velregisert fotografi, og at det er betrakteren som løp løpsk her. Tilfeldigheter ser jeg ikke mye av i dette bildet.
Odd Tore
Dag J.
Flott timing, flotte linjer. Ellers enig med KT's betraktninger.
Espen S.
Det som fengsler meg er utnyttelsen av flatene, bruken av linjer og maksimal(?) utnyttelse av lys og skygge. Dette, sett i sammenheng med symbolikken i bildet, gjør opplevelsen komplett for meg.
Espen
Bjørn H.
Liker bildet kjempegodt Arne.
Lys, linjer, skyggespill og en hoppende glad gutt, ser det ut til :)
Graffitien er en fin detalj i bakgrunnen.
Greier ikke å tolke det noe dyperere desverre, men som sagt, et stramt og velkomponert foto.
Bjørn.
Knut-Inge J.
Linjer, flater, geometriske former (tre- og firkanter..), lys, skygge - og timing - alt dette bygger opp under denne optmistiske, håpefulle fortellinga, om spranget....
Grafittien dannar ein overskuddsfull paralell til barnet og bevegelsen. GateFotografi med stor F :-)
Knut L.
Meget sterk og velregisert komposisjon.
En iøyenfallende illustrasjon som kan gi impulser til flere fortolkninger.
Et bilde man husker.
mvh
Knut
Avsluttet .
Fjerner du lyset, personen og graffiten og deretter retter opp vinkelen har du et KLamt bilde :-)
Nå har du et levende gatefotografi med innholdsmessige og visuelle egenskaper som overgår mange bilder innen sjangeren.
Et frihetens øyeblikk eller et hopp over det varme lyset. Ehh... La meg se: ---
-Stian Håpnes
Nichlas K.
Spennende gate/dokumentarfoto! Mange elementer i ett bilde, men likevel en behagelig komposisjon! Lys/skygge, bevegelsesuskarphet, bakgrunnsmotiv. Meget bra! *thumbs up!*
Ann F.
En lekende sorgløs gutt midt i en smått forfallen og tagget steinørken? En gutt som løper vekk fra noe skremmende?
Begge tolkninger kan forsvares, jeg sier ikke hvilken som er min til slutt.
Åkkesom, bra er det, både fotografisk sett og teknisk gjort.
Jeg vet ikke om du har mer å gå på til venstre og bakover (innover), men hvis det er mer, og det er like øde, kanskje gutten kan få enda mer tomhet rundt seg?
mvh Ann
Rolf S.
Her kan alt tolkes inn.
En ung person kommer fra et skyggefullt, halvmørkt sted. Forserer en lysstripe i rask fart - for ikke å bli observert ? - for så å forsvinne inn i et enda mørkere felt og bli borte. En kriminell som lever på skyggesiden ? Han ser egentlig alt for pen og snill ut til det.
Er han en tagger ? - ref bakgrunnen. Hvor har han i tilfelles sprayboksene sine ? Han ser ikke ut som en tagger heller. De jeg vet om kler seg annerledes og ser annerledes ut. Kameraten her er for pen i tøyet. Ingen malingsflekker.
En lystig og glad gutt som er ute og hopper og spretter ? Hva har han å være glad for ? Et kaldt og tomt miljø uten andre mennesker eller tegn til liv ?
Eller har det med forholdet øst/vest for tiår siden, i dag og fremtiden som Kjarten fabulerer rundt ? Jeg tror ikke noe på det.
Hmm... Et bilde som forteller alt ? - eller ingenting ?
Hans Jacob H.
Et nydelig øyeblikksbilde. Fra mørke til lys til mørke igjen. Sikkert mange muligheter for tolking her, men først og fremst et perfekt timet øyeblikk som kan nytes i fulle drag.
Det er jo det flotte med fotografiet, at dette hundredels sekundet kan nytes igjen og igjen!
Komposisjonsmessig stemmer det meste, med balanserende skrålinjer, lys og skygge, den miljøskapende grafittien, og den mørke flekken oppe til venstre som er så viktig for helheten. :)
Rune S.
Nydelig komposisjon med fin bevegelse og flotte linjer, lys- og skyggespill.
Mvh
Rune S
Stig Børre E.
Veldig gjennomtenkt bilde. Syns alt stemmer her. Lys, linjer, komposisjon
og tilførsel av liv i form av en løpende mann. Men, bildet blir på en måte for perfekt og situasjonen virker åpenbart arrangert. Ikke noe galt i det egentlig når jeg tenker meg om...
StigB
Brita Helen E.
Hei!
Jeg falt først og fremst for komp.,lys og valg av bildevinkel her. Et bilde som kan tolkes på mange måter,men jeg støtter K.T. sin gode tolkning.
Veldig bra utført,der gutten hopper fra mørket til lyset.
Et bilde i særklasse!
Mvh Brita...
Arne S.
Takker for gode innspill!
Stig Børre: Bildet er ikke arrangert! Fotografering i gatemiljø handler om å være på rett sted til rett tid, samt å se motivet før det oppstår. Her ventet jeg en god stund før gutten kom. Når det er sagt mener jeg at det er helt uvesentlig om bilder er arrangerte eller ikke. Et fotografiet forteller aldri den fulle og hele sannhet. Betrakteren må forholde seg til det han/hun ser. Poenget er at bildet fungerer.
Det er interessant å høre ulike assosiasjoner og tolkninger. Bildet er ment å kunne betraktes som det er, men at det også appelerer til fantasien er bra. Situasjonen er tilfeldig, men øyeblikket er ikke tilfeldig. Dvs at linjen har en sentral rolle i motivet.
Ketil K.
Et bilde der komposisjonens linjer og utganger imponerer og vel egentlig utgjør mesteparten av motivet i seg selv. Skulle gjerne hatt en liten halv cm til nederst i bildet, for å unngå hjørneavslutningen nede til venstre, men den lyse flaten i front blir dermed kanskje samtidig for stor og dominerende..
Stig Børre E.
Ok - da beklager jeg.
Men litt av mitt poeng er at bildet er så perfekt at det
mister litt troverdighet hvis du skjønner hva jeg mener. Alt er liksom der det skal være.
Du har mao gjort en veldig grundig jobb - så all honnør for det. Men bildet blir ikke for meg en sterk opplevelse, samtidig som jeg er imponert over komposisjonen og de tekniske aspektene. Ingen tvil om at dette er et solid stykke arbeid.
StigB
Arne S.
Du har et poeng, Stig Børre. Det ''perfekte'' er ikke alltid det perfekte. Det er ofte befriende med noe som bryter. Poenget er at komposisjonen og elementene underbygger bildets budskap. Hvor vidt dette konkrete motivet reduseres fordi det er FOR perfekt er det selvsagt bare betrakteren som kan avgjøre.
Eirik H.
For meg ser det ut som om guten prøvar å hoppe over den vesle stripa av lys. Det er ein viss symbolikk i det og biletet fungerar bra for meg. Eg likar denne typen underfundige gatefoto som estetisk står på eigne bein, men som innhaldsmessig ikkje avslørar alt med fyrste blikk.
Akkurat det å krysse over frå skugge til lys har eg sjølv prøvd meg fram med i gatefoto og det opnar for mange moglegheitar.
Erik J.
All ros er vel fortjent! En fantasisk studie i lys, skygge, bevegelse og linjer!
Jeg er derfor ytterst ydmyk når jeg sier at for meg foregår det meste i høyre side av bildet, og at jeg umiddelbart hadde lyst til å beskjære på venstresiden, slik at ''gatehjørnet'' i toppen blir borte. Min opplevelse er at lite informasjon mistes, til gjengjeld oppnås at ''mållinjen'' ikke skjærer akkurat i bildehjørnet. Det var det jeg tenkte, men når jeg leser det virker det kvasi (?)
Spesielt med hensyn til at dette er nettop deg, jeg har stor sans for din stil, og jeg regner med at du både har vurdert og valgt. (men nå er det sagt, heter det ikke kritikken?)
Arne S.
Jeg er selvsagt svært motakelig for kritiske betraktninger, Erik. Som du sier er konstruktiv kritikk og direkte meldinger meningen med bildekritikken. Betrakteren ''eier'' bildet. Eller rettere sagt, oppfatningen av bildet - og måten det er løst på.
Likevel har jeg en mening med måten jeg presenterer bildet på. Jeg vet at diagonaler helst ikke skal løpe ut i et hjørne. Men jeg vet også at regler er til for å brytes. Og jeg elsker å bryte regler, selv om dette bildet, og mange av mine bilder her inne, er ganske så ordinære i så måte. Jeg har en særere fotograf i magen som jeg ikke finner naturlig å presentere i dette forum. Når det er sagt er denne type fotografi, dvs miljøskildringer av dagligdagse situasjoner, nært opp til det jeg ønsker å jobbe med. Å ta gode bilder av de nære ting er noe av det vanskeligste man (jeg) kan gjøre. Fordi slike motiver lett kan bli banale dersom man ikke lykkes. Å balansere på denne eggen er en utfordring i seg selv. Sære bilder er ingen sak.
Nå snakket jeg meg ut av fokus som vanlig :-) Å kutte bildet til vestre vil også fungere. I mine øyne er det likevel viktig å ha med vegen oppe til venstre. Det understreker at gutten kommer fra noe - på veg til noe. Så skjer det noe undervegs, som det så ofte gjør. De små øyeblikkene skjer ofte impulsivt, i mellomrommene. Jeg husker en diskusjon omkring et bilde av en elefant. Fotografen hadde beskåret bildet midt i øyet. Stikk i strid med alle regler. Konklusjonen var at bildet måtte være slik. Dersom man tok med hele øyet, eller kuttet bort øyet, ble det feil. Noen ganger kan man ikke forklare hvorfor ting fungerer - eller ikke. Det bare er slik. Jeg mener at linjen som løper ut i hjørnet fungerer her. Det representerer det lille, nødvendige bruddet i et bilde som for noen, inkudert meg selv, kan virke FOR perfekt.
:)
Erik J.
Jeg var ikke helt på jordet når jeg sa at jeg trodde du hadde vurdert og valgt-og jeg slår fast at jeg har all forståelse for valget! Jeg ser tydelig nå at informasjon man risikerer å miste ved mitt forslag er at han kommer fra noe-på veg til noe! Jeg er fortsatt ydmyk.
Dorte G.
Jeg har sett på bildene dine, Arne, og vil benytte anledningen til å takke for mange fine fotoopplevelser her på dotten. Du er en av dem jeg straks legger merke til her, gjennom bilder og gode kommentarer. Særlig kommer jeg til å huske det betagende portrettet av han eller hun bustehuet, tatt ovenfra.
Men når det er sagt, så får jeg ingenting ut av dette bildet. Jeg har ikke forutsetninger til å kommentere komposisjonen, ut over at den taler ikke til meg. Jeg leser ingen symbolikk inn i fotoet ditt, slik jeg ser du gjør selv, med mange andre her. Guttongen har heller ikke noe særlig å si meg.
Håper ikke jeg banner for mye i dottekirken ved å si dette. Du er jo åpenbart ikke noen middelmådig fotograf, slik jeg er.
Arne S.
Takk for direkte melding, Dorte! Slikt liker jeg!
Men jeg må arrestere deg på et punkt. Jeg har ikke tillagt bildet noen form for symbolikk. I en tidligere kommentar skriver jeg: ''Bildet er ment å kunne betraktes som det er, men at det også appelerer til fantasien er bra.'' At noen ser symbolikk i bildet ser jeg som et pluss.
Jeg kan til tider utfordre kritikeren for å skape diskusjoner, men jeg er ytterst forsiktig med å lansere fasitsvar under egne bilder.
:)
Dorte G.
OK. Da leste jeg sleivete. Sorry. Takk for hyggelig tilbakemelding.
Espen A. I.
Det første som slår meg er hvor balansert ting virker - kanskje litt for balansert?
Men hm, jeg klarer liksom ikke å bli fascinert her.
Espen
Siri Elisabeth J.
Nå har jeg tittet gjennom mappen din ( ikke hele, men sett mange)
Du er fortsatt en utrolig kreativ, mangfoldig og aktiv fotograf.
Koste meg masse med bildene dine!!
Flink erru!!
Siri :-)
Erik B.
Dette er jo fantastisk!
Hilsen Erik.
Arne S.
Takk så mye til dere nye! :-)
Ragnar W.
Ja dette var veldig bra!
Flotte linjer som gir fin dybde og fin plassering av gutten.
/Ragnar
Arne S.
:-) takk!
Roar B.
Første innskytelsen var bildet til H.C-Breeson 'Behind the Gare Saint-Lazare'. Når slike tanker oppstår blir en lett satt ut, bedre da å holde kjeft, heller nyte et perfekt timet øyeblikk.
.
Sissel Kleivdal H.
Bevegelse, lys og skygge i et bilde med super timing.
Severdig!
Sissel
Du må være logget inn for å kunne kommentere bildene på foto.no.
Veldig bra!
mvh Aud
mvh Julie
Og det fortjener du for dette. Ikke bare for at bildet selvfølgelig er godt løst, men også fordi dette er et av de bildene som virkelig får meg til å stoppe opp for å tenke på budskapet i de underliggende lag.
Etter å ha fabulert litt kommer jeg til at det i hvertfall kan symbolisere selve Tsjekkia på vei inn i lyset fra den hypervestelige lykken (nesten så det strømmer ut fra hiphop graffittien der bak). Glad og fornøyd hopper de inn i det forlokkende , men snart truer skyggen mørkere enn noen gang. Dypt Arne Strømme, men kanskje er det bare jeg som er på bærtur...
Morsomt må det likevel være å ta bilder som setter i gang slike tanker hos folk. Det er da foto nærmer seg kunst.
Viktige ord fra Kjartan Trana!
(Nå er det ikke laget slik at alle kan ta slike bilder da ;-)
Inger-Lise
Bare og nyte!
MVh John-Tore
Akkurat nå så setter ikke bildet igang noen dype tanker, mulig det er ørlite for tidleg på morran. Likte det uansett, jeg. Linjer, lyset, skyggen og ikke minst graffitien. Den var bare der den akkurat skulle være!
Marit
- et ganske hardt og sterilt miljø
- krysse grenselinjer
- fra mørke til lys og kanskje inn i mørkere mørke
- springe mer enn å gå
- symbolsk tagging i bakgrunnen
Informasjonen om at dette er fra Tsjekkia setter det hele i en strammere sammenheng.
Dyktig og bevisst gjort. Er det overtydelig? Ikke langt fra i alle fall, slik jeg ser det.
Men det kan jo være at det mest er tenkt som velregisert fotografi, og at det er betrakteren som løp løpsk her. Tilfeldigheter ser jeg ikke mye av i dette bildet.
Odd Tore
Espen
Lys, linjer, skyggespill og en hoppende glad gutt, ser det ut til :)
Graffitien er en fin detalj i bakgrunnen.
Greier ikke å tolke det noe dyperere desverre, men som sagt, et stramt og velkomponert foto.
Bjørn.
Grafittien dannar ein overskuddsfull paralell til barnet og bevegelsen. GateFotografi med stor F :-)
En iøyenfallende illustrasjon som kan gi impulser til flere fortolkninger.
Et bilde man husker.
mvh
Knut
Nå har du et levende gatefotografi med innholdsmessige og visuelle egenskaper som overgår mange bilder innen sjangeren.
Et frihetens øyeblikk eller et hopp over det varme lyset. Ehh... La meg se: ---
-Stian Håpnes
Begge tolkninger kan forsvares, jeg sier ikke hvilken som er min til slutt.
Åkkesom, bra er det, både fotografisk sett og teknisk gjort.
Jeg vet ikke om du har mer å gå på til venstre og bakover (innover), men hvis det er mer, og det er like øde, kanskje gutten kan få enda mer tomhet rundt seg?
mvh Ann
En ung person kommer fra et skyggefullt, halvmørkt sted. Forserer en lysstripe i rask fart - for ikke å bli observert ? - for så å forsvinne inn i et enda mørkere felt og bli borte. En kriminell som lever på skyggesiden ? Han ser egentlig alt for pen og snill ut til det.
Er han en tagger ? - ref bakgrunnen. Hvor har han i tilfelles sprayboksene sine ? Han ser ikke ut som en tagger heller. De jeg vet om kler seg annerledes og ser annerledes ut. Kameraten her er for pen i tøyet. Ingen malingsflekker.
En lystig og glad gutt som er ute og hopper og spretter ? Hva har han å være glad for ? Et kaldt og tomt miljø uten andre mennesker eller tegn til liv ?
Eller har det med forholdet øst/vest for tiår siden, i dag og fremtiden som Kjarten fabulerer rundt ? Jeg tror ikke noe på det.
Hmm... Et bilde som forteller alt ? - eller ingenting ?
Det er jo det flotte med fotografiet, at dette hundredels sekundet kan nytes igjen og igjen!
Komposisjonsmessig stemmer det meste, med balanserende skrålinjer, lys og skygge, den miljøskapende grafittien, og den mørke flekken oppe til venstre som er så viktig for helheten. :)
Mvh
Rune S
og tilførsel av liv i form av en løpende mann. Men, bildet blir på en måte for perfekt og situasjonen virker åpenbart arrangert. Ikke noe galt i det egentlig når jeg tenker meg om...
StigB
Jeg falt først og fremst for komp.,lys og valg av bildevinkel her. Et bilde som kan tolkes på mange måter,men jeg støtter K.T. sin gode tolkning.
Veldig bra utført,der gutten hopper fra mørket til lyset.
Et bilde i særklasse!
Mvh Brita...
Stig Børre: Bildet er ikke arrangert! Fotografering i gatemiljø handler om å være på rett sted til rett tid, samt å se motivet før det oppstår. Her ventet jeg en god stund før gutten kom. Når det er sagt mener jeg at det er helt uvesentlig om bilder er arrangerte eller ikke. Et fotografiet forteller aldri den fulle og hele sannhet. Betrakteren må forholde seg til det han/hun ser. Poenget er at bildet fungerer.
Det er interessant å høre ulike assosiasjoner og tolkninger. Bildet er ment å kunne betraktes som det er, men at det også appelerer til fantasien er bra. Situasjonen er tilfeldig, men øyeblikket er ikke tilfeldig. Dvs at linjen har en sentral rolle i motivet.
Men litt av mitt poeng er at bildet er så perfekt at det
mister litt troverdighet hvis du skjønner hva jeg mener. Alt er liksom der det skal være.
Du har mao gjort en veldig grundig jobb - så all honnør for det. Men bildet blir ikke for meg en sterk opplevelse, samtidig som jeg er imponert over komposisjonen og de tekniske aspektene. Ingen tvil om at dette er et solid stykke arbeid.
StigB
Akkurat det å krysse over frå skugge til lys har eg sjølv prøvd meg fram med i gatefoto og det opnar for mange moglegheitar.
Jeg er derfor ytterst ydmyk når jeg sier at for meg foregår det meste i høyre side av bildet, og at jeg umiddelbart hadde lyst til å beskjære på venstresiden, slik at ''gatehjørnet'' i toppen blir borte. Min opplevelse er at lite informasjon mistes, til gjengjeld oppnås at ''mållinjen'' ikke skjærer akkurat i bildehjørnet. Det var det jeg tenkte, men når jeg leser det virker det kvasi (?)
Spesielt med hensyn til at dette er nettop deg, jeg har stor sans for din stil, og jeg regner med at du både har vurdert og valgt. (men nå er det sagt, heter det ikke kritikken?)
Likevel har jeg en mening med måten jeg presenterer bildet på. Jeg vet at diagonaler helst ikke skal løpe ut i et hjørne. Men jeg vet også at regler er til for å brytes. Og jeg elsker å bryte regler, selv om dette bildet, og mange av mine bilder her inne, er ganske så ordinære i så måte. Jeg har en særere fotograf i magen som jeg ikke finner naturlig å presentere i dette forum. Når det er sagt er denne type fotografi, dvs miljøskildringer av dagligdagse situasjoner, nært opp til det jeg ønsker å jobbe med. Å ta gode bilder av de nære ting er noe av det vanskeligste man (jeg) kan gjøre. Fordi slike motiver lett kan bli banale dersom man ikke lykkes. Å balansere på denne eggen er en utfordring i seg selv. Sære bilder er ingen sak.
Nå snakket jeg meg ut av fokus som vanlig :-) Å kutte bildet til vestre vil også fungere. I mine øyne er det likevel viktig å ha med vegen oppe til venstre. Det understreker at gutten kommer fra noe - på veg til noe. Så skjer det noe undervegs, som det så ofte gjør. De små øyeblikkene skjer ofte impulsivt, i mellomrommene. Jeg husker en diskusjon omkring et bilde av en elefant. Fotografen hadde beskåret bildet midt i øyet. Stikk i strid med alle regler. Konklusjonen var at bildet måtte være slik. Dersom man tok med hele øyet, eller kuttet bort øyet, ble det feil. Noen ganger kan man ikke forklare hvorfor ting fungerer - eller ikke. Det bare er slik. Jeg mener at linjen som løper ut i hjørnet fungerer her. Det representerer det lille, nødvendige bruddet i et bilde som for noen, inkudert meg selv, kan virke FOR perfekt.
:)
Men når det er sagt, så får jeg ingenting ut av dette bildet. Jeg har ikke forutsetninger til å kommentere komposisjonen, ut over at den taler ikke til meg. Jeg leser ingen symbolikk inn i fotoet ditt, slik jeg ser du gjør selv, med mange andre her. Guttongen har heller ikke noe særlig å si meg.
Håper ikke jeg banner for mye i dottekirken ved å si dette. Du er jo åpenbart ikke noen middelmådig fotograf, slik jeg er.
Men jeg må arrestere deg på et punkt. Jeg har ikke tillagt bildet noen form for symbolikk. I en tidligere kommentar skriver jeg: ''Bildet er ment å kunne betraktes som det er, men at det også appelerer til fantasien er bra.'' At noen ser symbolikk i bildet ser jeg som et pluss.
Jeg kan til tider utfordre kritikeren for å skape diskusjoner, men jeg er ytterst forsiktig med å lansere fasitsvar under egne bilder.
:)
Men hm, jeg klarer liksom ikke å bli fascinert her.
Espen
Du er fortsatt en utrolig kreativ, mangfoldig og aktiv fotograf.
Koste meg masse med bildene dine!!
Flink erru!!
Siri :-)
Hilsen Erik.
Flotte linjer som gir fin dybde og fin plassering av gutten.
/Ragnar
.
Severdig!
Sissel