British Museum
Bildet inngår i albumet BRITANNIA -
Utstyr
  • Rolleiflex 3,5F
  • Planar
  • Brennvidde75mm
  • Blender-
  • Nei
  • Exif Vis basisinfo - Vis all bildeinfo
Annen info
  • KategoriReise
  • Lastet opp
  • Visninger324
  • Nøkkelord
Linker og deling
Referere til dette bildet andre steder på foto.no: klipp og lim følgende tekst (ta med klammeparentesene): {bilde_347515} Det vil da bli automagisk laget en link til bildet fra teksten din.
Ønsker du å bruke/kjøpe dette bildet?
Kritikker (7)
Torbjørn V.
Uvanlig at du har et bilde uten kommentarer:-) Det er kanskje fordi dette er ganske annerledes i forhold til noen av de siste bildene dine. Det er ikke noe 'pang' innhold å forholde seg til. Men nettopp det gjør at jeg liker det er bra. Stillheten og roen er formidlet på en god måte og jeg kan formelig høre hvordan hjernebarken knirker til de to som sitter der og betrakter statuen.

Mvh Toby
Helge R.
spennde plassering av objektene, som alltid er du topp på sh, den lille jenta gjør bildet
:)Gorm
Lene L.
Kan nesten høre stillheten og tankene!
Flott s/h!Liker at menneskene er mørke mot de sarte gråtonen i skulpturene!

Lene
Knut-Inge J.
Mange takk, Torbjørn, Helge og Lene. Ei god helg til dykk !
Tove H.
Å tegne er å se! Flott av de to som sitter og studerer statuen - og øver seg i å tegne det de ser. Nesten andektig stemning, god ro i bildet. Flott formidlet i kledelig s/h.
Hilsen Tove
S. N.
Mange hoder - og en hodeløs :)
Stillferdig stemning, den felles aktiviteten mellom de to levende gjør at bildet formidler et fint forhold mellom to som kan sitte i ro og gjør noe sammen, i stillhet. Liker de strittende museflettene.. Ser et slags slektskap mellom dette bildet og bilde nr. 396242, fordi begge forteller noe om relasjoner. Hilsen Silje

Knut-Inge J.
Mange takk for tilbakemeldingane, Tove og Silje! Eg sirkla ei stund "rundt" desse to før eg tok bildet. Det slo meg kor heldig denne vesle jenta er - ei mor(?) som tar henne med, til ein slik stad, og i tillegg fører henne inn i denne kreative prosessen. Den russiske pedagogen, Vygotskij, har ein eigen teori på det store utviklingspotensiale barnet har, når det tar del i kreative aktivitetar -
saman med ein vaksen. Det fører barnet til "sona for den nærmaste utvikling"....
Du må være logget inn for å kunne kommentere bildene på foto.no.
Tastatursnarveier: forrige Goversikt neste
Åpne uskalert versjon i eget vindu