Afternoon flight to Moscow
Utstyr
  • Nikon
  • 24 -70
  • Blender-
  • Nei
  • Exif Vis basisinfo - Vis all bildeinfo
Annen info
  • KategoriReise
  • Lastet opp
  • Visninger36
  • Nøkkelord
Linker og deling
Referere til dette bildet andre steder på foto.no: klipp og lim følgende tekst (ta med klammeparentesene): {bilde_1009775} Det vil da bli automagisk laget en link til bildet fra teksten din.
Ønsker du å bruke/kjøpe dette bildet?
Kritikker (8)
Øyvind L.
this is the road to Hell ...
Var super denne Ingvald,her luktet det metall, så nesten litt ut som sammensatt og hamret ut av suppebollebokser fra en bakgate i Marrakech . Jules verne hadde fått vibber her .
Går utifra at det er to ufoer forran der, eller så har konkuransen med Norwegian tatt nye høyder :)
Ingvald Bright N.
Hei Øyvind. Ja dette er kanskje en rute du skal holde din fot tilbake fra ; ) En Tupolev 144. Den har en liten vinge fremme ved cockpiten som nesten kan forveksle med en annen gjenstand. Tusen takk. mvh Ingvald
John O.
Det er et superskud Ingvald, i flot vinkel.
Sidder du på halevingen, eller står flyet på jorden??
Mvh. John
Ingvald Bright N.
Hehe : ) Nei , Tupoleven er pansjonert i Sinsheim (Tyskland) og inngangen er like ved motorene. PS Jeg er både redd for høyder og fly, så ikke helt rette personen til å ta bildet : ) mvh Ingvald
Jan G.
En sterk virkning her, det virker hjemmelaget. Jeg har flyet Tupolev to ganger, det er lenge siden nå . Vi var unge og tillitsfulle. Det avgjørende er om teknologien har styrke etter forholdene.
Mvh Jan
Ingvald Bright N.
Takker Jan. Etter sigende skulle den klare ca 400 km/t. mer en concorden, og rned en produksjon på totalt 16 maskiner (tu144) så skulle det sikkert en god porsjon tillit til å stige om bord i noe som etter Øyvinds antakelser kunne vært utformet i bakgatene i Maraech : ) mvh Ingvald
Ingvald Bright N.
Takker Jan. Etter sigende skulle den klare ca 400 km/t. mer en concorden, og rned en produksjon på totalt 16 maskiner (tu144) så skulle det sikkert en god porsjon tillit til å stige om bord i noe som etter Øyvinds antakelser kunne vært utformet i bakgatene i Maraech : ) mvh Ingvald
John O.
(Nei , Tupoleven er pansjonert i Sinsheim (Tyskland) og inngangen er like ved motorene. PS Jeg er både redd for høyder og fly)

''Så er jeg mere roligt''
Jeg har også altid sagt, at jeg hellere vil gå ned, med et skib, end falde ned med et fly!!
Så de sidste 3 gange, jeg var til/fra Grønland, var med skib.
'Erika Dan'
Du må være logget inn for å kunne kommentere bildene på foto.no.
Tastatursnarveier: forrige Goversikt neste
Åpne uskalert versjon i eget vindu