Referere til dette bildet andre steder på foto.no: klipp og lim følgende tekst (ta med klammeparentesene): {bilde_1018081} Det vil da bli automagisk laget en link til bildet fra teksten din.
Kan man bare svare at, dette likte jeg veldig godt. Her har du fått frem kontast i bildet som jeg syns er gjort på en mesterlig måte. Sammen med taklampen og gubben så er dette godt utført håndverk. Eneste jeg kanskje savner er litt korn slik at bildet virker eldre enn det er. Nesten for rent sort hvitt bilde.Skulle jeg satt fingeren på noe er det det lysende helt i venstre billedkant nede som stjeler litt av min oppmerksomhet Men akk. Ja tommel opp for dette
Rytis K.
Takk, jeg er enig om langt hjørne ..
Rune B.
Dette var bra! Ikke ofte en ser slike bilder her. Posituren til mannen er tatt akkurat slik den skal, og plassert der den skal. Liker dette vertikale suget du har fått fram opp mot taket. Kan skjønne det Håkon sier om lyset nede til venstre, og glattheten i teksturen. Det siste går det jo an å leke seg litt med.
Rytis K.
Takk. Bildet ville være mye bedre om jeg kunne overvinne frykt fotografere mennesker på nært hold :)
Rune B.
Du er ikke alene, for å si det slik. Selv om jeg har gått nærme, og har mange bilder av slike situasjoner, så liker jeg det ikke, det er bare ikke meg, kan vel innrømme det. Mener at det er selveste Bruce Gilden som sier noe slik at: måten du fotograferer andre mennesker på, handler om hvem du selv er.
Så da gjelder det å komponere andre billedutsnitt, gjøre som du har gjort her: plassere et menneske i et større miljø, i en større situasjon. Se et større bilde, for å si det slik; se en annen komposisjon, se andre linjer, utsnitt osv. Det jeg liker med slike "større bilder" - når en får det til, som du har gjort her - er at det er mye å se på. Det er ikke fult så "angripende" i resepsjonsøyeblikket som et ansikt tett på kan være.
Rytis K.
Som er godt sagt, ingenting å legge til
Rytis K.
Som er godt sagt, ingenting å legge til
Du må være logget inn for å kunne kommentere bildene på foto.no.
Så da gjelder det å komponere andre billedutsnitt, gjøre som du har gjort her: plassere et menneske i et større miljø, i en større situasjon. Se et større bilde, for å si det slik; se en annen komposisjon, se andre linjer, utsnitt osv. Det jeg liker med slike "større bilder" - når en får det til, som du har gjort her - er at det er mye å se på. Det er ikke fult så "angripende" i resepsjonsøyeblikket som et ansikt tett på kan være.