Referere til dette bildet andre steder på foto.no: klipp og lim følgende tekst (ta med klammeparentesene): {bilde_1024049} Det vil da bli automagisk laget en link til bildet fra teksten din.
Hænger den virkelig der på muren ? Herligt motiv vh Suss
Walter S.
Bra reklamegimmik som blir lagt merke til!
Jeg undres alltid over hvor store ressurser som bruker for reklamens skyld, omkostninger som selvfølgelig bæres av sluttbrukeren.
Bra bilde, Jan!
Mvh,
Walter
Jostein S.
Hei
Det er i motbakker det går oppover
Noe å tenke på!
Godt formidlet
Jostein
Hans Rich. A.
Nu er det trangt om parkeringen :-) Flott formidlet. Kan det "henge" sammen med etterbehandling?
Mvh Hans Richard
Jan G.
Hei, Hans Rickard, bildet er ikke manipulert, det er for øvrig et yndet fotomotiv blant cruise-turistene som gjester byen i sommerhalvåret. Det finnes en til av denne installasjonen: På Viking Stadion i Jåttå-vågen.
Ellers takk til alle for kommentarer.
Mvh Jan
Hans Rich. A.
Ja, da må du ha meg unnskyldt. Jeg trodde ikke det gikk an. Skjønner godt at det er et yndet fotomotiv blant cruiseturistene. Stilig!
Mvh Hans Richard
Carsten W.
:)))
Da må jeg si: typisk BMW reklame avdeling;)
Jan G.
Hei Carsten, jeg jobbet tre år som reklamesekretær i et forlag, 13 år som designer og konsulent i et reklamebyrå og 15 år som bl.a. markedssjef i en bank. Walther: Jo, det er forbrukeren som betaler alle kostnader med å produsere en vare eller tjeneste og bedriftens fortjeneste og utbytte til eierne og aksjonærene. Reklame har mange funksjoner, blant annet å legge grunnlaget for masseproduksjon. Masseproduksjon betyr mindre kostnader pr produsert enhet og kommer således markedet og konsumentene til gode. Reklamen holder meg også orientert om hvilke alternative produkter og tjenester jeg kan velge blant, det ser jeg på som et gode som forbruker. Jeg liker ikke å gå i butikker og kjøpesentra på "må få", nå kan jeg få informasjonen hjem til meg, og det synes jeg er mest praktisk. Et godt eksempel blant mange er IKEA-katalogen, men jeg får også mange gode tilbud i postkassen og i innboksen på eposten. Jeg kan også søke "reklame" på internett. Dette gir forbrukeren stor makt, det er forbrukerens valg som bestemmer om en vare eller en tjeneste er "liv laga".
Mvh Jan - Nikonist siden 1974.
Du må være logget inn for å kunne kommentere bildene på foto.no.
Jeg undres alltid over hvor store ressurser som bruker for reklamens skyld, omkostninger som selvfølgelig bæres av sluttbrukeren.
Bra bilde, Jan!
Mvh,
Walter
Det er i motbakker det går oppover
Noe å tenke på!
Godt formidlet
Jostein
Mvh Hans Richard
Ellers takk til alle for kommentarer.
Mvh Jan
Mvh Hans Richard
Da må jeg si: typisk BMW reklame avdeling;)
Mvh Jan - Nikonist siden 1974.