Referere til dette bildet andre steder på foto.no: klipp og lim følgende tekst (ta med klammeparentesene): {bilde_1073858} Det vil da bli automagisk laget en link til bildet fra teksten din.
Her ville jeg plassert solsikka i motsatt ende med luft foran så den ikke føles som her på vei ut av bildet.
Ofte er det best å plassere hovedmotivet i det gyldne snitt til venstre i flat så det føles på vei inn i bildet uansett om elementet er dødt eller levende - står stille eller er i bevegelse.
Ellers ingenting å si på lys, skarphet, farger, detaljer og sløret bakgrunn.
Nede tenker jeg at det kanskje hadde vært vel så bra med en beskjæring der det nederste bladfragmentet forsvinner og kuttet går nede i de to neste bladene der det til venstre toucher kant i kant med nedre ramme og da er det bedre enten med luft utenfor eller kutt inni framfor kant i kant.
Her vil kuttet skape diagonaler som igjen øker spenningen i bildet.
Både ros og ris her som du kan ta litt stilling til.
Roar
Du må være logget inn for å kunne kommentere bildene på foto.no.
Ofte er det best å plassere hovedmotivet i det gyldne snitt til venstre i flat så det føles på vei inn i bildet uansett om elementet er dødt eller levende - står stille eller er i bevegelse.
Ellers ingenting å si på lys, skarphet, farger, detaljer og sløret bakgrunn.
Nede tenker jeg at det kanskje hadde vært vel så bra med en beskjæring der det nederste bladfragmentet forsvinner og kuttet går nede i de to neste bladene der det til venstre toucher kant i kant med nedre ramme og da er det bedre enten med luft utenfor eller kutt inni framfor kant i kant.
Her vil kuttet skape diagonaler som igjen øker spenningen i bildet.
Både ros og ris her som du kan ta litt stilling til.
Roar