Referere til dette bildet andre steder på foto.no: klipp og lim følgende tekst (ta med klammeparentesene): {bilde_1156002} Det vil da bli automagisk laget en link til bildet fra teksten din.
Et godt eksempel på at britiske tog ikke er på høyde med det vi finner elles i Europa, f.eks. Frankrike. Litt merkelig at landet der toget ble oppfunnet ikke har greid å holde følge med andre land når det gjelder elektrifisering og høyhastighetstog.
MVH
Geir
Åge M.
To umiddelbare virkninger (på meg):
- Brunt nostalgisk
- Skinnene som slynger seg
Liker tonen/fargene. Originalen, bra!
Ingvald Bright N.
Jeg liker godt dine jernbane bilder. At noe blir ve i disse moderne tider, passer meg : ) mbh Ingvald
Frode H.
Takk for tilbakemeldinger:-)
Setter pris på de!
@Geir, dette er en stasjon/tog-garasje som ikke er i drift, men hvor noen entusiaster prøver å ta vare på noen få togsett. Ellers så er jeg tilbøyelig til å være enig. Engelsk jernbane er ikke så veldig moderne, eller komfortabel. Men dyr er den.... En positiv ting er hvor tilgjengelig den er, med hyppige avganger. Og de er flinke til å utbetale erstatninger om det er forsinkelser:-)
Geir B.
Hei Frode,
Ja, jeg så etter at jeg hadde kommentert at dette var en Heritage Railway. Så det er vl å oppfatte som et slags museum. Likevel er jeg forbauset over at mange av togene fortsatt går på diesel. Og dyrt et det også. Jeg mener å ha hørt at et årsabonnement mellom Cambridge og London koster rundt 10'000 GBP. I Sveits, som også er et dyrt tog-land, koster et såkalt generalabonnement CHF 3860 per år, og da kan man reise fritt rundt i hele Sveits med så og si alt av offentlig transport: Tog, buss, båt etc.
MVH
Geir
Du må være logget inn for å kunne kommentere bildene på foto.no.
MVH
Geir
- Brunt nostalgisk
- Skinnene som slynger seg
Liker tonen/fargene. Originalen, bra!
Setter pris på de!
@Geir, dette er en stasjon/tog-garasje som ikke er i drift, men hvor noen entusiaster prøver å ta vare på noen få togsett. Ellers så er jeg tilbøyelig til å være enig. Engelsk jernbane er ikke så veldig moderne, eller komfortabel. Men dyr er den.... En positiv ting er hvor tilgjengelig den er, med hyppige avganger. Og de er flinke til å utbetale erstatninger om det er forsinkelser:-)
Ja, jeg så etter at jeg hadde kommentert at dette var en Heritage Railway. Så det er vl å oppfatte som et slags museum. Likevel er jeg forbauset over at mange av togene fortsatt går på diesel. Og dyrt et det også. Jeg mener å ha hørt at et årsabonnement mellom Cambridge og London koster rundt 10'000 GBP. I Sveits, som også er et dyrt tog-land, koster et såkalt generalabonnement CHF 3860 per år, og da kan man reise fritt rundt i hele Sveits med så og si alt av offentlig transport: Tog, buss, båt etc.
MVH
Geir