Referere til dette bildet andre steder på foto.no: klipp og lim følgende tekst (ta med klammeparentesene): {bilde_1165157} Det vil da bli automagisk laget en link til bildet fra teksten din.
Ja den var jo lekker da Olaf. Skulle gjerne hatt den eller pengene som den koster :o)
Mvh Arne
Olaf M.
Vidar og Arne. Takk for kommentarer
Mvh Olaf
Avsluttet .
Rå maskin ! Bra bilde !
Per L.
Litt av en bil - ypperlig gjengitt! Tror ikke jeg hadde tørt å kjøre dette fartsvidunderet. Mvh Per
Gunnar F.
Flott bil, men ikke noe for meg uten tanke på prisen :-)
Mvh Gunnar
Olaf M.
Sindre, takk for kommentar
Mvh Olaf
Olaf M.
Per, takk for kommentar
Mvh Olaf
Olaf M.
Gunnar, egentlig ikke noe for meg heller, men fra et fotografisk synspunkt liker jeg formene. Takk for kommentar
Mvh Olaf
Ingvald Bright N.
Får så vidt en pen bil , men tenk så mange mennesker jeg kunne hjulpet . Der er trass alt et fremkomstmiddel . Men jeg tror du og mange tenker i samme spor. Et flott flott foto .God helg. Ingvald
Roar K.
Med den priser er det like greit jeg har latt lappen gå ut og sluttet å kjøre.
Men det er med vakre biler som med vakre damer - man slutter aldri å se på dem.
Roar
Olaf M.
Ingvald, for meg er det snakk om spennende former og linjer. Ikke noen bil for meg heller
Mvh Olaf
Olaf M.
Roar, du har så rett så rett. Det er formene som er spennende
Mvh Olaf
Odd S.
Her oser det rå kraft og fart.
Folk på min alder husker nok da Ford GT40 tok sine LeMans-trofeer på 1960-tallet. Høyde 40 tommer, ca 1m, var såvidt innenfor kravet.
Det ble laget et hull i taket for at en av LeMans-fører David Gurney skulle kunne sitte riktig i bilen. Over hullet ble det satt på en boble som skjermet for vær og vind. Bilen på bildet er trolig 44+ tommer høy.
"Høye smørbrød og lave biler" var mottoet til en lokal gruppe.
Walter S.
Utvilsomt potente greier dette her ... en bil de ferreste av oss har sett, for ikke å si kjørt, eller sogar eiet! Antagelig hadde vi ikke en gang hatt råd til forsikring, vedlikehold og å fylle bensintanken på den.
;o)
- Men, som beundringsobjekt fungerer det utmerket, samt som foto-objekt. Med sine flotte linjer og areodynamisk form, samt blanke detaljer i karbonfiber får en til å måpe ...
Går ut i fra at det vare en annen bil som stå litt for nærme foran, for å gi noe "luft" der ...?
Mvh,
Walter
Olaf M.
Walter og Odd, takk for kommentarer.
Mvh Olaf
Jostein S.
Hei
Det var litt av et "råskinn" dette her!
Litt av en pris da!
Jeg ville ha kutta litt i toppen! Den forreste lampa der tar litt oppmerksomhet!
Olaf M.
Jostein, takk for kommentar. Enig, lampa burde vært fjernet
Mvh OLaf
Du må være logget inn for å kunne kommentere bildene på foto.no.
Mvh
Vidar
Mvh Arne
Mvh Olaf
Mvh Gunnar
Mvh Olaf
Mvh Olaf
Mvh Olaf
Men det er med vakre biler som med vakre damer - man slutter aldri å se på dem.
Roar
Mvh Olaf
Mvh Olaf
Folk på min alder husker nok da Ford GT40 tok sine LeMans-trofeer på 1960-tallet. Høyde 40 tommer, ca 1m, var såvidt innenfor kravet.
Det ble laget et hull i taket for at en av LeMans-fører David Gurney skulle kunne sitte riktig i bilen. Over hullet ble det satt på en boble som skjermet for vær og vind. Bilen på bildet er trolig 44+ tommer høy.
"Høye smørbrød og lave biler" var mottoet til en lokal gruppe.
;o)
- Men, som beundringsobjekt fungerer det utmerket, samt som foto-objekt. Med sine flotte linjer og areodynamisk form, samt blanke detaljer i karbonfiber får en til å måpe ...
Går ut i fra at det vare en annen bil som stå litt for nærme foran, for å gi noe "luft" der ...?
Mvh,
Walter
Mvh Olaf
Det var litt av et "råskinn" dette her!
Litt av en pris da!
Jeg ville ha kutta litt i toppen! Den forreste lampa der tar litt oppmerksomhet!
Mvh OLaf