Referere til dette bildet andre steder på foto.no: klipp og lim følgende tekst (ta med klammeparentesene): {bilde_40706} Det vil da bli automagisk laget en link til bildet fra teksten din.
Brukbare hudtoner og OK kontakt med modellen, fint blikk.
Men: altfor kraftig lys inn på hennes høyre side, slagskygger i venstre ansiktshalvdel, pannen nesten gjengrodd, likesom håret. Fint med to lyskilder, men alt for hardt lys. Bruk softbox, reflektor eller annen diffusjon. Skråkomposisjonen grei nok, men når du har beskåret så tett og hun samtidig holder armene som hun gjør, er det ikke lett å fange sammenhengen mellom hode og armer, mao. posituren.
Enten mindre beskjæring slik at armene faller naturlig inn i billedflaten, eller et rent ansiktsportrett med kanskje enda tettere beskjæring. OK softing, men med så fine øyne hadde jeg lagt et knivskarpt fokus akkurat der.
Avsluttet .
Brukbare hudtoner og OK kontakt med modellen, fint blikk.
Men: altfor kraftig lys inn på hennes høyre side, slagskygger i venstre ansiktshalvdel, pannen nesten gjengrodd, likesom håret. Fint med to lyskilder, men alt for hardt lys. Bruk softbox, reflektor eller annen diffusjon. Skråkomposisjonen grei nok, men når du har beskåret så tett og hun samtidig holder armene som hun gjør, er det ikke lett å fange sammenhengen mellom hode og armer, mao. posituren.
Enten mindre beskjæring slik at armene faller naturlig inn i billedflaten, eller et rent ansiktsportrett med kanskje enda tettere beskjæring. OK softing, men med så fine øyne hadde jeg lagt et knivskarpt fokus akkurat der.
Henrik Eidem K.
Ikke så bra som II'ern, men jeg likte denne også veldig godt. TROR jeg ville klippet slik at stort sett bare ansiktet var igjen, for lyset under høyre arm, og venstre arm over hodet synes jeg roter til litt.
Artig med såpass hardee skygger.
|-| e |\| r | K
Du må være logget inn for å kunne kommentere bildene på foto.no.
Men: altfor kraftig lys inn på hennes høyre side, slagskygger i venstre ansiktshalvdel, pannen nesten gjengrodd, likesom håret. Fint med to lyskilder, men alt for hardt lys. Bruk softbox, reflektor eller annen diffusjon. Skråkomposisjonen grei nok, men når du har beskåret så tett og hun samtidig holder armene som hun gjør, er det ikke lett å fange sammenhengen mellom hode og armer, mao. posituren.
Enten mindre beskjæring slik at armene faller naturlig inn i billedflaten, eller et rent ansiktsportrett med kanskje enda tettere beskjæring. OK softing, men med så fine øyne hadde jeg lagt et knivskarpt fokus akkurat der.
Men: altfor kraftig lys inn på hennes høyre side, slagskygger i venstre ansiktshalvdel, pannen nesten gjengrodd, likesom håret. Fint med to lyskilder, men alt for hardt lys. Bruk softbox, reflektor eller annen diffusjon. Skråkomposisjonen grei nok, men når du har beskåret så tett og hun samtidig holder armene som hun gjør, er det ikke lett å fange sammenhengen mellom hode og armer, mao. posituren.
Enten mindre beskjæring slik at armene faller naturlig inn i billedflaten, eller et rent ansiktsportrett med kanskje enda tettere beskjæring. OK softing, men med så fine øyne hadde jeg lagt et knivskarpt fokus akkurat der.
Artig med såpass hardee skygger.
|-| e |\| r | K