Referere til dette bildet andre steder på foto.no: klipp og lim følgende tekst (ta med klammeparentesene): {bilde_558496} Det vil da bli automagisk laget en link til bildet fra teksten din.
Veldig kornete, er det kraftig innzooma og lite utsnitt av et stort bilde? Eller for høy iso?
Avsluttet .
Ser ut til at Iso er 6400. Det kan jo være en kombinasjon? Uansett så kan det få virkninger som på dette bildet, og her synes jeg det har en positiv effekt sammen med fargene på både fugl, bakgrunn og barkvisten. Jeg synes bildet på mange måter fremstår som et maleri heller enn et digitalt bilde noe som for meg er virker. Det virket faktisk så bra og skilte seg så ut at dette ble min første kommentar på et fuglebilde.
Mvh
Richard
Line H.
Et vakkert malerisk bilde.
Nydelige fargetoner i bagrunn som smelter sammen med fuglen .
Lukketiden? gir vingene en myk viftende effekt som passer til uttrykket.
Et uvanlig og lekkert fulglebilde.
Litt usikker på plasseringen av fugl.Mer luft foran så fuglen får plass til å lette?
Jeg på min side er ikke så kunstnerisk at jeg ser noe fint i det bildet her.
Den flyr rett i veggen.
Den forlater en avkappet og dermed stygg kvist.
En innstikkende furutupp passer ikke inn i den rødlige settingen.
Kunstmalere skjønte allerede for flere hundre år siden prinsippet med utsnitt og ballanse i bildet. Men ikke her.
arne h.
Takk for at dere tok dere tid til å stoppe opp og gi deres kritikk på bildet. Jeg er en iverig hobbyfotograf og er glad for å få kritikk for mine bilder. Dette gir meg innspill til forbedring,..så nok en gang..TAKK!
Du må være logget inn for å kunne kommentere bildene på foto.no.
Mvh
Richard
Nydelige fargetoner i bagrunn som smelter sammen med fuglen .
Lukketiden? gir vingene en myk viftende effekt som passer til uttrykket.
Et uvanlig og lekkert fulglebilde.
Litt usikker på plasseringen av fugl.Mer luft foran så fuglen får plass til å lette?
Line
Mvh
Mona
Den flyr rett i veggen.
Den forlater en avkappet og dermed stygg kvist.
En innstikkende furutupp passer ikke inn i den rødlige settingen.
Kunstmalere skjønte allerede for flere hundre år siden prinsippet med utsnitt og ballanse i bildet. Men ikke her.