Pressemelding
Dette er en pressemelding! Innholdet i denne teksten representerer ikke nødvendigvis foto.nos syn på innholdet.

Sony ut av skapet

Spesialistforhandler FotoVideo i Oslo lanserer i disse dager sitt nye og unike butikkonsept hvor den komplette kundeopplevelsen settes i høysetet. Produktene skal ut av skapene og frem i butikken slik at kundene kan se på, ta på og prøve fotoutstyret uten å kontakte personalet. En rekke kjente merkevarer har fått sine egne avdelinger – deriblant Sony.
Tirsdag åpner Sony sin avdeling i FotoVideos nylanserte butikkonsept. Her vil fotointeresserte kunne ta og føle på Sonys produkter, uten å måtte spørre personalet, samt få gode tips og råd fra selgere som har svært høy kompetanse på Sonys produkter.

Tanken bak FotoVideos nye konsept er å gi fotointeresserte en bedre kundeopplevelse, ved å gjøre produktene mer tilgjengelige. Flere av de største aktørene innen fotoprodukter har fått sin egen avdeling, en slags butikk i butikken, hvor de kan benytte sine egne løsninger og sette sitt preg på butikken. Hver avdeling har sin egen produktansvarlig som besitter god kunnskap om produktene og foto generelt, slik at kundene skal kunne få all den hjelp de måtte ønske.

”Det er et unikt og spennende konsept FotoVideo nå lanserer. Fra å kun være representert via de tradisjonelle produktskapene, får vi nå mulighet til å sette vårt preg på butikken gjennom vår egen avdeling. Her vil alle våre produkter være lett tilgjengelige, slik at fotoentusiastene selv kan se, ta på og teste – uten å måtte tilkalle betjeningen. Dette konseptet gjør oss også i stand til å tilby våre kunder et mye bredere produktspekter, både hva gjelder hardware og tilbehør som objektiver og lignende. Her kan kundene oppleve hele Sonys fotosortiment, i et relevant og inspirerende miljø,” sier Runar Kristiansen, Channel Manager i Sony.

Sonys nysatsning hos FotoVideo underbygger selskapets ambisjoner om økt innsats og økte markedsandeler i speilrefleksmarkedet.

”Med åpningen på tirsdag vil Sonys ambisjoner i speilrefleksmarkedet bli enda tydeligere. Vi har hatt en målsetning om å nå 12 % markedsandel på D-SLR i 2008, og tallene så langt tyder på at vi vil lykkes,” avslutter Kristiansen.

Sony markerer tirsdagens nyåpning med en rekke attraktive tilbud, både innenfor foto- og videosegmentet. Sonys nye flaggskip innen digital speilrefleks, Alpha 900, og verdens minste Full HD videokamera, HDR-TG3E, er blant godbitene. Den anerkjente fotografen Michal Tomaszewicz vil også være til stede, for de som ønsker gode tips og råd. Mellom kl. 12.00-13.00 og 17.00-18.00 vil Tomaszewicz gjøre et studioopptak med modell. Dersom noen ønsker et portrett av seg selv til jul, så har de muligheten til dette her.
Sony -
Sony

Varsle Foto.no
Som innlogget kan du kommentere artikler.
Artikkelkommentarer
Ingen har kommentert denne artikkelen enda
Eller kommenter via Facebook:
Åpne uskalert versjon i eget vindu