Referere til dette bildet andre steder på foto.no: klipp og lim følgende tekst (ta med klammeparentesene): {bilde_1016413} Det vil da bli automagisk laget en link til bildet fra teksten din.
Best kontrastar i v2 med sine gråtonar og flott lysspel på vegen som slyngar seg bakover..
Forgrunnen med sitt duse felt gjer bildet litt uroleg, så eit kutt litt nedanfor første treet i høgresida er berre eit forslag.
Flott med lyssfelta på grusvegen og trea med lysande greiner.
Pluss for det låge fotostandpunktet som får fram lysspelet på vegen med sin s-formasjon og repeterande trestammar.
V2 har fine fargar, men lysspelet og kontrastane er best i v1.
Tone
Bjørnar P.
Spennende motiv. Uskarpheten i forgrunnen forstyrrer litt. Den kan beskjæres bort, men det ødelegger mye av komposisjonen og dybden. Ville derfor foretrukket kraftigere nedblending. Ser du har brukt 800 ISO, og jeg vil tro kameraet ditt tåler mer enn det før støyen blir plagsom. Det optimale er dog selvsagt lav ISO, kraftig nedblending og stativ.
Ville beskåret oppe slik at himmelen ble borte. Det lukker bildet på en naturlig måte og gir økt dybdefølelse.
Kristinn G.
Takk begge 2 for fine kommentarer.
Bildet ble tatt på en vandring ved Femund tidlig motgen. Ikke anledning for bruk av stativ. Jeg syntes bildet var såpass fint at jeg hang meg ikke opp i uskarpheten i forgrunnen.
Du må være logget inn for å kunne kommentere bildene på foto.no.
Forgrunnen med sitt duse felt gjer bildet litt uroleg, så eit kutt litt nedanfor første treet i høgresida er berre eit forslag.
Flott med lyssfelta på grusvegen og trea med lysande greiner.
Pluss for det låge fotostandpunktet som får fram lysspelet på vegen med sin s-formasjon og repeterande trestammar.
V2 har fine fargar, men lysspelet og kontrastane er best i v1.
Tone
Ville beskåret oppe slik at himmelen ble borte. Det lukker bildet på en naturlig måte og gir økt dybdefølelse.
Bildet ble tatt på en vandring ved Femund tidlig motgen. Ikke anledning for bruk av stativ. Jeg syntes bildet var såpass fint at jeg hang meg ikke opp i uskarpheten i forgrunnen.