Hyenfjorden, ein sidearm av Nordfjorden, er ein av dei trangaste i Noreg. Innerst i fjorden, under Ålfotbreen, ligg den vesle bygda Hyen. Dette var setet for ei av dei gamle kongeslektene i Noreg, og visstnok heimstaden til Christopher Columbus.
Dette biletet, og 11 andre frå serien Nordfjord, kan du sjå på trykk i siste nummer av Lenswork (www.lenswork.com).
Referere til dette bildet andre steder på foto.no: klipp og lim følgende tekst (ta med klammeparentesene): {bilde_222686} Det vil da bli automagisk laget en link til bildet fra teksten din.
Hei. Fossefallet er så vidt med. Jeg hadde tatt med mere av fjellet. Vis det skulle hete fossefallet. Men det er ellers et greit bilde. Jeg hadde kanskje likt å se farger her.
mvh Kenneth
Ivar B.
Har vært inne på sida di og funnet mye fotografisk inspirasjon fra dette området ved Nordfjord. Synes også dette er en vakker naturskildring, og synes stemningen kler svart/hvit, samtidig som det ''kler'' av landskapet slik at all fokus blir lagt på form og linjer. Synes du har fått fram et fint toneleie i dette bildet. Ellers så overrasker det meg at bildet med en slik overvekt i høyre side ikke kommer ut av balanse, og konkluderer med at årsaken ligger i det kvadratiske utsnittet. Gratulere med så mange bilder i Lenswork, det skal jeg prøve å få tak i. Mvh Ivar.
Eirik H.
Takk for kommentarane.
Det er riktig at det er lettare å balansere eit bilete i eit kvadratisk format. Ein annan grunn til at biletet ikkje kjem i ubalanse er at det er ein klar diagonal innover i biletet. Denne følgjer refleksjonen i vatnet og deretter himmelen. Dette er ein enkel, men svært effektiv komposisjonsteknikk for landskapsbilete.
Grunnen til at eg ikkje tok med toppen av fjellet er at dette visast i refleksjonane i fjorden. Landskapsbilete kan være som aktbilete av og til; det subtile er ofte det beste, eller ''less is more'' som det heiter på nynorsk.
Desverre er ikkje Lenswork å få kjøpt på Narvesen eller andre butikkar her i Noreg. Litt rart eigentleg, sidan bladet går milevis utanpå td. B&W som Narvesen førar. Men du får kjøpt Lenswork på nettet, og det blir sendt i ein stiv pappkonvolutt som gjer at det ikkje blir bretta eller får riper.
Nina S.
Gratulerer fra meg også!!
Du er dyktig.
Skal få tak i det nummeret av Lenswork.
Dessuten lærer jeg noe av dine kommentarer.
Mvh Nina
Espen A. I.
Flott, nasjonalromantisk stemning. Liker jobben du har
gjort eksponeringsmessig, og nå så jeg også at det er
tatt med mellomformat.
-Espen
Audun I.
Hei
Fikk Lenswork i posten i dag, syntes bileta dine gjorde seg svært godt på trykk! Men eg blei litt overraska når eg såg det her bildet på nettet. Detaljane kjem faktisk betre fram på skjermen (det er, iallefall på min skjerm, lysare og med mindre kontrast enn på trykk). Men så kan ein kanskje seie at svartmetninga er mykje betre på trykk :-)
Du skreiv i eit svar til ein annan kommentar at du var overraska over bileta Lenswork plukka ut, kvifor det?
Med helsing
Audun Iversen
(som burde hett Straume etter garden han slektar frå i Hyen... Kan du tenke deg at oldeforeldra våre mykje heller ville heite Iversen og Nilsen og Hansen og Gud veit kva. Det tenkte nok at det var i overkant bondsk å heite Straume og Myklebust og slikt når dei skulle flytte ut til Måløy og mengja seg med handelsfolk og fiskeeksportørar, tenkjer eg.)
Eirik H.
Takk for kommentarane.
Grunnen til at eg vart litt overraska var at av dei bileta som normalt får mest merksemd på utstillingar og andre biletevisningar, så var det berre biletet av Kannesteinen som vart trykt i bladet. Nokre av bileta på trykk var bilete eg hadde sendt inn i ettertid etter at redaktøren ba om fleire bilete. Altså var dette bilete som eg sjølv ikkje trudde var sterke nok eller hadde den ''wow-faktoren'' som var nødvendig. Dette var interessant fordi det viser at andre ser kvalitetar i bileta som du sjølv ikkje ser, og at det kanskje er litt ulik smak ''over there''?
Men alle bileta i serien Nordfjord, 34 stk., er med på cd-versjonen Lenswork Extended. Der kan du òg høyre eit intervju og ein 4-5 biletekommentarar.
Du må være logget inn for å kunne kommentere bildene på foto.no.
mvh Kenneth
Det er riktig at det er lettare å balansere eit bilete i eit kvadratisk format. Ein annan grunn til at biletet ikkje kjem i ubalanse er at det er ein klar diagonal innover i biletet. Denne følgjer refleksjonen i vatnet og deretter himmelen. Dette er ein enkel, men svært effektiv komposisjonsteknikk for landskapsbilete.
Grunnen til at eg ikkje tok med toppen av fjellet er at dette visast i refleksjonane i fjorden. Landskapsbilete kan være som aktbilete av og til; det subtile er ofte det beste, eller ''less is more'' som det heiter på nynorsk.
Desverre er ikkje Lenswork å få kjøpt på Narvesen eller andre butikkar her i Noreg. Litt rart eigentleg, sidan bladet går milevis utanpå td. B&W som Narvesen førar. Men du får kjøpt Lenswork på nettet, og det blir sendt i ein stiv pappkonvolutt som gjer at det ikkje blir bretta eller får riper.
Du er dyktig.
Skal få tak i det nummeret av Lenswork.
Dessuten lærer jeg noe av dine kommentarer.
Mvh Nina
gjort eksponeringsmessig, og nå så jeg også at det er
tatt med mellomformat.
-Espen
Fikk Lenswork i posten i dag, syntes bileta dine gjorde seg svært godt på trykk! Men eg blei litt overraska når eg såg det her bildet på nettet. Detaljane kjem faktisk betre fram på skjermen (det er, iallefall på min skjerm, lysare og med mindre kontrast enn på trykk). Men så kan ein kanskje seie at svartmetninga er mykje betre på trykk :-)
Du skreiv i eit svar til ein annan kommentar at du var overraska over bileta Lenswork plukka ut, kvifor det?
Med helsing
Audun Iversen
(som burde hett Straume etter garden han slektar frå i Hyen... Kan du tenke deg at oldeforeldra våre mykje heller ville heite Iversen og Nilsen og Hansen og Gud veit kva. Det tenkte nok at det var i overkant bondsk å heite Straume og Myklebust og slikt når dei skulle flytte ut til Måløy og mengja seg med handelsfolk og fiskeeksportørar, tenkjer eg.)
Grunnen til at eg vart litt overraska var at av dei bileta som normalt får mest merksemd på utstillingar og andre biletevisningar, så var det berre biletet av Kannesteinen som vart trykt i bladet. Nokre av bileta på trykk var bilete eg hadde sendt inn i ettertid etter at redaktøren ba om fleire bilete. Altså var dette bilete som eg sjølv ikkje trudde var sterke nok eller hadde den ''wow-faktoren'' som var nødvendig. Dette var interessant fordi det viser at andre ser kvalitetar i bileta som du sjølv ikkje ser, og at det kanskje er litt ulik smak ''over there''?
Men alle bileta i serien Nordfjord, 34 stk., er med på cd-versjonen Lenswork Extended. Der kan du òg høyre eit intervju og ein 4-5 biletekommentarar.