Referere til dette bildet andre steder på foto.no: klipp og lim følgende tekst (ta med klammeparentesene): {bilde_312680} Det vil da bli automagisk laget en link til bildet fra teksten din.
Jøss, så stilig! Som tatt ut av en film. Er det virkelig et nytt fotografi?
Torbjørn K.
Skikkelig nostalgisk dette, både i innhold og gjennomføring. Jeg synes det er facinerende med de to skyggene, og det virker som om mannen snur seg for å finne ut hva som lager den andre skyggen foran dame-skyggen. Jeg kunne tenkt meg noe mer luft mellom armen til mannen og ramme-kanten.
Torbjørn
Ketil K.
Her var gjennomføring, utsnitt og tonevalg det jeg likte best. Nostalgien er tatt på kornet, mens ellers blir dette nettopp et gatefotografi uten spesielt innhold utover det nostalgiske .
Odd Tore S.
Nostalgi, ja, og rollefigurene mer like originalene enn i filmversjonen. God plassering av elementene i bildeflaten, og et stort pluss for skyggene.
At paret ser i hver sin retning viser bare at de er vaktsomme, som de har god grunn til å være.
Men bilen er ikke en Ford V8! Det er nesten helligbrøde, siden Clyde til og med skrev takkebrev til gamle Henry for at han laget så raske bilder at de kunne kjøre fra politiet med dem. Bonnie og Clyde fant også sin død (les ble uhemmet gjennomhullet) i en Ford V8 33 eller 34 modell.
Odd Tore
Anne Kari Berg K.
Lekkert bilde som er veldig gjennomført. Fine fargetoner. Skyggene på veggen er prikken over i'en. Kjempebra,
mvh Anne Kari
peter b.
Hei Erik,
Et herlig, gjennomført bilde fra 1930-tallet.
Bortsett fra det komposisjonsmessige, som allerede er utførlig kommentert, synes jeg gråtonene er veldig bra.
Et skikkelig sort/hvitt bilde som teknisk holder høy standard.
God helg.
Hilsen
Peter
Jon-Petter T.
Fin komposisjon og gode linjer
Spennende å få fotografere i slike omgivelser, det er jo en helt annen tid!
Synes bildet har potensiale til å bli ennå bedre.
Bildet har struktur, linjer og toner som gjør at du kan forsterke dette betraktelig.
Skyggen av de to på veggen kan gjøres om til et dramatisk element i bildet, og likeså murpussen og sprekkene i den.
Litt hardere kontrast i personene og i bilen kan også tilføre noe synes jeg.
Bildet vil da gå fra snillt til tøft og mer ladet - synes jeg :-)
MVH
Jon-Petter
Erik J.
Takk for tipset Jon-Petter! Du har helt rett, men jeg må tilstå at V2 kostet meg adskillig arbeide! (men herlig med slike kommentarer og forslag) Var det slik du mente?
Jon-Petter T.
Synes V3 er bra!
Nå legger jeg plutselig merke til ansiktsuttrykkene deres og bildet får en helt annen mening.
Skyggen lager dramatikk og den harde kontrasten gjør det mer filmatisk.
Bra jobba!
MVH
J-P
Erik J.
Takk takk Jon -Petter, det er fint å bli utfordret, og du har bidratt til viktige forbedringer!!! (v2 var en glipp-v3 er den endelige)
Du må være logget inn for å kunne kommentere bildene på foto.no.
Torbjørn
At paret ser i hver sin retning viser bare at de er vaktsomme, som de har god grunn til å være.
Men bilen er ikke en Ford V8! Det er nesten helligbrøde, siden Clyde til og med skrev takkebrev til gamle Henry for at han laget så raske bilder at de kunne kjøre fra politiet med dem. Bonnie og Clyde fant også sin død (les ble uhemmet gjennomhullet) i en Ford V8 33 eller 34 modell.
Odd Tore
mvh Anne Kari
Et herlig, gjennomført bilde fra 1930-tallet.
Bortsett fra det komposisjonsmessige, som allerede er utførlig kommentert, synes jeg gråtonene er veldig bra.
Et skikkelig sort/hvitt bilde som teknisk holder høy standard.
God helg.
Hilsen
Peter
Spennende å få fotografere i slike omgivelser, det er jo en helt annen tid!
Synes bildet har potensiale til å bli ennå bedre.
Bildet har struktur, linjer og toner som gjør at du kan forsterke dette betraktelig.
Skyggen av de to på veggen kan gjøres om til et dramatisk element i bildet, og likeså murpussen og sprekkene i den.
Litt hardere kontrast i personene og i bilen kan også tilføre noe synes jeg.
Bildet vil da gå fra snillt til tøft og mer ladet - synes jeg :-)
MVH
Jon-Petter
Nå legger jeg plutselig merke til ansiktsuttrykkene deres og bildet får en helt annen mening.
Skyggen lager dramatikk og den harde kontrasten gjør det mer filmatisk.
Bra jobba!
MVH
J-P